BMW je predstavio novu verziju modela X1 sa oznakom „xDrive28i” u koju je ugrađen novi 2,0 litarski „tvinpauer turbo” četvorocilindrični benzinac. Ovaj motor biće dostupan i u drugim modelima ove bavarske marke.Novi benzinski motor BMW-a razvija 245 konjskih snaga pri 5.000 obrtaja u minutu i ima 350 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji je dostupan pri samo 1.250 obrtaja po minutu. Inače, novi „BMW X1 xDrive28i” biće ponuđen kupcima uz manuelni šestostepeni ili osmostepeni automatski menjač.
BMW je predstavio novu verziju modela X1 sa oznakom „xDrive28i” u koju je ugrađen novi 2,0 litarski „tvinpauer turbo” četvorocilindrični benzinac. Ovaj motor biće dostupan i u drugim modelima ove bavarske marke.
Novi benzinski motor BMW-a razvija 245 konjskih snaga pri 5.000 obrtaja u minutu i ima 350 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji je dostupan pri samo 1.250 obrtaja po minutu.
Inače, novi „BMW X1 xDrive28i” biće ponuđen kupcima uz manuelni šestostepeni ili osmostepeni automatski menjač.
Po fabričkim podacima, „BMW X1 xDrive28i” na 100 kilometara troši 7,9 litara goriva, emituje 183 grama ugljen-dioskida po kilometru, a u verziji s ručnim menjačem do stotke stiže za 6,1 sekundu (sa automatikom za 6,5 sekundi).
Maksimalna brzina je 240 kilometara na sat. „BMW X1 xDrive28i” standardno, između ostalog, ima i automatski start-stop sistem, sistem regeneracije kočione sile, DSC i pogon na sva četiri točka.
Nova verzija će biti dostupna i sa opcionim M sportskim paketom koji, između ostalog, podrazumeva M aerodinamički paket, 17-inčne aluminijumske točkove (opciono i od 18 inča), hromirane izduvne cevi, sportska sedišta, M sportski kožni volan...